Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Uitbesteden naar extern ICT bedrijf
  • Ik ben eigenaar van een callcenter in Enschede. Onze computers runnen verschillende soorten soft- en hardware. Voorheen had ik voor het onderhoud van de computers en de hele automatisering van ons bedrijf een ICT afdeling met 3 fulltime systeembeheerders. Op zich werkte dit redelijk goed maar het was wel ontzettend duur voor ons bedrijf.
    Ik heb recent de beslissing moeten maken om onze ICT afdeling op te heffen omdat dit te duur voor het bedrijf was en wij zijn toen overgestapt naar een cloud service. We hebben alles nu uitbesteed aan een extern ict bedrijf dat ons gehele netwerk en alles systemen voor ons beheerd. De cloud werkt veel sneller en is een behoorlijk stuk goedkoper voor het bedrijf. Het is dus zeker de moeite waard om hier als ondernemer of organisatie hier over na te denken. Het is zowel een investering als een nieuwe uitdaging, maar je zult hier zeker vruchten van gaan plukken. Je zult wel op zoek moeten gaan naar een betrouwbaar en een ervaren it bedrijf.
    http://Merel-Vos-91.soup.io/post/688592479/Digitale-wereld